Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

reggeli horror

2021. május 14. - sengas

[ébredezem]

-Helló bébi, hogy vagy, hogy aludtál?

-Köszi, minden oké. 

-Már meg is reggeliztél?

-Igen, és most lazán olvasgatom a HVG-t.

-Szuper, nagyon örülök, hogy laza vagy....

-Ööö...valami rosszat tettem?

-Kicsit neheztelek, mert tegnap megnézetted velem azt a scifit.

-Dehát miért?

-Mert poszttraumás stresszt kaptam tőle...

-De miért?

-Hát olyan végtelenül szomorú volt...és nem láttam semmi értelmét...és folyton ilyeneket nézetsz velem...

-Baba...

-Grr...

-Te ezt vállaltad.

-Mi? Mármint úgy érted, hogy amikor összeálltam veled?

-Bizony.

-Hát nemtom, szerintem nincs benne a párkapcsolati szerződésünkben...

-Jó, rendben, akkor hetente maximum egyet nézünk, jó?

-Micsoda???? HETENTE EGYET? Hát én el fogok patkolni.

-Ó bébi, akkor majd kárpótlásként nézünk romantikus filmeket is.

-Mi??? Hogyhogy kárpótlásként? Hát pontosan tudod, hogy azokat a scifiknél is jobban gyűlölöm...

-Nade nem nézhetünk folyamatosan skandináv melodrámákat, amikben mindenki alkoholista, és az a fő konfliktusforrás, hogy a fjordelágazás egyik felén egy teljesen más dialektust beszélnek, mint a másik felén a jöttenfrötteniek...Hát érted, az már gyakorlatilag egy másik nyelv!!!

-Ehhe. Hát én nem látom be, miért ne nézhetnénk gyakrabban ilyeneket.

-De cica, ezeknek semmi közük a való élethez, ellenben a scifi a nem is olyan távoli jövőre készít fel!

-Husikám, én sok mindentől szorongok, de speciel az, hogy akaratomon kívül bennragadok egy űrhajóban, és kilőnek az űrbe, az eddig nem volt a palettán. Eddig.

-Sajnálom, bébi.

-Amúgy is izgulok, mert hétfőn angolul kell elmagyaráznom ilyen szakmai dolgokat azoknak a doktoranduszoknak...

-Okés, akkor gyakoroljunk! Hey honey! 

-Mi??? Semmi honey, ez egy szakmai megbeszélés!

-Nade én most egy szexista kanadai vagyok, aki nem fogad el egy nőtől kioktatást...és aki úgy véli, itt Kanadában már genderista pokol lett úrrá...

-Édeske, maradjunk a témánál...

-Jó de te mindig elkalandozol. Az űrben majd próbálj jobban koncentrálni, kérlek, ott nem babra megy a játék!

This image released by Netflix shows Shamier Anderson, from left, Anna Kendrick, Daniel Dae Kim and Toni Collette in a scene from Stowaway.

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3216559172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása