Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

Krach

2021. május 25. - sengas

[családi nyaralóban pár éve]

-Úristen, szivi, ne haragudj, véletlenül levertem az órát!!!!

-Semmi gond.

-Megnéznéd, meg lehet -e csinálni? Itt vannak az alkatrészei.

-Öööö cica, ez egy maréknyi fogaskerék és műanyagdarabka....szerintem már nem lehet megcsinálni.

-Jajj, annyira sajnálom...Mert a családotokban mindenki alacsonyabb, és nem ilyen gólemekre rendeztétek be a nyaralót...nem gondoltam,hogy ha nyújtózom egyet, akkor a fejemre esik egy óra...Bocs tényleg.

-Nyugi, ez előfordul.

-De ez egy rosszpont lesz anyukádnál...és már begyűjtöttem párat...kezdve azzal, amikor cirka 3 napja jártunk, és egy közös bevásárlás után az élménybeszámolódban anyukádnak kiemelted, hogy velem sokkal jobb bevásárolni, mint vele, mert én nem bolyongok, hanem tudom, hogy mit hol találok...

-Iiiiijjjj, hát ez így utólag tényleg nem volt nagyon taktikus...

-És amikor nem ettem a húsleveséből...

-Cica, semmi baj, ne pörögjünk ebbe bele. A Gergő is levert egy valódi Herendi porcelán órát, és anyu nem haragudott.

-Jó, de a Gergő max 5 éves volt, és az unokája!!!!

-Te meg egy szexi istennő vagy!

-Szivi...nem hiszem,hogy ez édesanyádnak szempont lesz.

-Hátööö...

 

Even a Broken Clock is Right Twice a Day - Phrase, Meaning and Origin

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr3215809366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása