Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

ki vagyunk akadva!

2021. augusztus 20. - sengas

-Szivi, én olyan hülyeséget álmodtam...

-Jajj, én is!! Mondd te előbb!

-Hát, valami állatkert szerű helyen voltam, és egy fa odvából leopárdok meg hörcsögök rohantak ki, és nagyon gyorsan közelítettek felém, és akkor én kiabáltam a Lombiknak, hogy csináljon már valamit, mire ő közölte, hogy jó, bemegy a minisztériumba, és intézkedik, és ilyen gyökkettővel elsétált egy nagy kockaépület felé, a crocs papucsában...

-És elértek téged közben a rohanó állatok?

-Nem...felébredtem szerencsére. És te mit álmodtál?

-Hát, hogy HVG csomagokat kellett összeállítanom, mert valahogy a Klub Rádió felkért, hogy Bolgár Úr rendszeres hallgatóinak küldjünk ilyen csomagokat. És minden csomagba kellett öt darab régebbi HVG, meg egy differenciálegyenlet.

-Ehhe, és azt hogy raktad bele?

-Nem tudom, de álmomban nem volt ezzel gond. 

-Hát menő egy álom. És figyu, mi a mai program?

-Nudizás a kertben.

-Nem lehet, már megjöttek a szomszédok, és átlátnak.

-Hát ez nem jó. Szerinted ha bejelentenénk az önkormányzatnak, hogy a szomszédok akadályozzák a kikapcsolódásunkat, intézkednének??

-Persze drágám...mint álmomban a Lombik a crocs papucsában. 

-Ó. Bár azért levetkőzhetünk.

-Háááát...

-Ja tényleg, és akkor majd mentek az Emesével is nudizni, oda, ahová ő szokott járni?

-Háát, eleinte jó ötletnek tűnt, de nem tudom, hogy lenne -e merszem hozzá. 

-Majd én is megyek, és akkor bátrabb leszel!

-Á, az nem jó, én nem akarom, hogy idegen nőket láss meztelenül.

-Ó. Értem.

-Te nem aggódsz, hogy én látnék egy csomó tökmeztelen pasit?

-Hát, ha olyanok, mint a magyar átlagpasik, akkor nem. Nem igazán. JÉZUSOM!!!!!!

-He? Hát mégis???

-Ja nem, csak itt ez az amerikai fizikus a videóban...farenheitet meg kelvint is használ...ugyanabban a videóban!!

-Aha.

-De cica, ezek engem az őrületbe kergetnek ezekkel az idióta angolszász mértékegységekkel! És emiatt már zuhant is le Mars-szonda, mert ezek KRETÉNEK!!! Ha rajtam múlna, alapítanék azon a kontinensen egy SI-rendőrséget, és ahol csak elhangozna egy font, vagy inch, már le is sújtatnának. Azért tényleg, ami sok, az sok. És akkor ez a jenki fizikus még kétfélét használ ezekből a hülyeségekből...hülye farenheitet meg hülye kelvint. Kelvint, érted, hát miféle mértékegység ez, mint valami képregény!!!

-Jó, szivi, nyugi. Mi itt Európában SI-t használunk.

-De ez nem ilyen egyszerű...Ha valahol is a világban van egy olyan elmaradott sziget, egy zárvány, egy ŐSKÖVÜLET, ahol angolszász, másszóval IMPERIAL, érted, IMPERIAL!!!!! mértékegység rendszert használnak, akkor én soha nem lehetek teljesen nyugodt!!!

-Ó bébi...hát nem is csoda, ha ilyen lelkiállapotban furákat álmodsz.

-UGYE!

Chart: Only Three Countries in the World (Officially) Still Use the Imperial  System | Statista 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2916665528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása