Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

zanza

2021. május 02. - sengas

[ismeretterjesztő műsort nézünk, éppen a zsugorított fejekről van szó]

"És most, a történelem folyamán először, Tobias visszaalakít egy zsugorított fejet, és így megtudhatjuk, hogy nézett ki eredetileg a szerencsétlenül járt személy..."

-Szivi.

-Igen? 

-Figyu...szerinted valójában visszaállítja a zsugorított fejet eredeti méretére, vagy csak valami szoftverrel egy modellt alkot róla?

-Jajj ne.

-Hm?

-Ne kezdd megint.

-MIT???

-Hogy hülyének tetteted magad.

-De nem, én esküszöm,nem tettettem!

-Cica...

-De tényleg, hát azt mondták, hogy visszaalakítja...

-Persze, és utána felkéri keringőzni...

-Naaa, ne legyél már undok.

-Cica, tudom, hogy csak szórakozol velem.

-DEHOGYIS!!!

-Perszepersze.

-De komolyan nem. Szerintem egy reális forgatókönyv lehetne az is, hogy beáztatja valami trutyiba, és akkor visszanyeri a nedvességtartalmát, és majdnem olyan lesz, mint újkorában!

-Igen, és majd utána megisznak egy kávét és sakkoznak.

-Naaaa, ne legyél már bunkó!

-Cica, ezt én már nem veszem be. Kellett pár év, mire megtanultam, hogy mikor játszod a hülyét, de többet már nem versz át! Hehe!

-De esküszöm hogy most nem!

-És nem elég, hogy utána kiröhögsz, de még el is meséled a tesóidnak, és akkor együtt is kiröhögtök, és néha még meg is írod. De ennek vége!

-De szivi, tudod hogy én képzett restaurátor asszisztens vagyok, és tényleg vannak ilyen technológiák, hogy speciális folyadékkal kezelnek valamit, és akkor változik a színe, az állaga, vagy a MÉRETE.

-Ehhe, ez valami új. A szakértelmedre eddig még nem hivatkoztál, csak állítottad, hogy nem érted, melyik a Hajógyári és melyik a Margit sziget. Meg hogy a 15-ös busz kimegy Csepelig. De többet nem versz át azzal a kis ártatlan pofikáddal és az üres tekinteteddel!

-NAAAA!

-Jó, persze, tudom,most jön ez, a műsértődés, hogy ezzel adj nyomatékot a kis színjátékodnak!

-Naaaaa!

-Cica, hagyjuk ezt. Én tudom, hogy tudod, hogy tudom.

-De...tudod mit, ha akarod, megesküszöm bármire, hogy nem tettettem hülyének magam! 

-A nutellára, amire én szoktam esküdni?

-JÓ! Esküszöm a nutellára.

-Wehhehhehhe, most aztán tényleg lebuktál! TE NEM IS ESZEL NUTELLÁT, pedig már kezdtem hinni neked, te kis boszorkány!!! 

A fejzsugorító dél-amerikai bennszülöttek. - schuro blogja

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr7416519822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása