Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

Vasárnapi derpegés

2021. szeptember 19. - sengas

-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

-Mi a baj?

-Nyehh.

-Hm?

-Erről veled nem beszélhetek. Ciki.

-Na halljuk.

-Hát nyűgös vagyok.

-Csak nem?

-Naa!

-Jó, figyelek. Bocsi.

-Szóval...szétesik a testem.

-.........

-Dagadt vagyok, izomlázam van 20 perc úszástól, vannak ezek a furcsa izomgörcseim, amiktől mikroszédülök, és úgy egyáltalán. Úgy érzem magam, mintha 85 lennék.

-Édesem...a szerelem majd átsegít ezen.

-Te most a dugásra célzol?

-Na aztán veled legyen költői az ember...

-Édeske, a dugásra céloztál.

-Hát igen.

-Nyehhh.

-Jó baba, de nézzük a dolog komoly oldalát: nekem is mindenem fáj.

-És ettől nekem most jobban kéne éreznem magam??? ÖREGEK VAGYUNK basszameg.

-Dehogy vagyunk öregek, pénteken is a DK nagygyűlésen a legfiatalabbak között voltunk!

-Te meg akarsz ríkatni?

-Jajj dehogy, baba, gyönyörű vagy, én ezt bármikor igazolhatom!

-Ne gyere már már megint a dugással!

-De én nem is...

-Naa...

-Jó, igen, de ez jó, nem? Legszívesebben egy tavaszi réten kergetőznék veled, mint egy kamasz!

-Hát nem lenne nehéz dolgod az elkapásommal, az egyszer szent. A legvalószínűbb forgatókönyv, hogy ülnék egy fa alatt és zabálnék. Jaa...

-Hm?

-Azt még nem is mondtam, hogy az uszodában egy cirka 90éves néni kiröhögött, mert maszkban mentem be az öltözőbe...és gúnyos hangon megkérdezte, hogy úszni is abban fogok -e....

-Micsoda hülye banya, ne is törődj vele. Te csak figyelsz az egészségedre!

-Na ha most elkezdesz azzal érvelni, hogy a szex fiatalon tart és fogyaszt, akkor kiugrom az ablakon. Ha fel tudok jutni a párkányig egyedül... vagy hozol nekem egy széket vagy létrát?

-Dehogy hozok!

-De édeske, meg kell értened, hogy két borzalmas létállapot között őrlődöm 0-24-ben...

-KETTŐ???

-Igen, az öregedésen való elemi erejű belső hisztéria az egyik, a másik meg az agysorvasztó, döglesztő unalom!

-Jajj ne, már megint? 

-Igen...néha, amikor már hatvanötödszörre görgetem végig a facebookon a már elsőre is teljesen érdektelen posztokat, eszembe jut, hogy ha még egyszer el kell olvasnom ugyanazt a hírt, a telefonommal vágom fel az ereimet!!!

[röhög]

-Cica, kéne neked valami értelmes hobbi. Ami jókedvre derít, és jót tesz testednek-lelkednek!

-TE TÉNYLEG CSAK A SZEXRŐL TUDSZ BESZÉLNI, mikor egyszerre van kapunyitási és kapuzárási pánikom???

-Nem is a szexre utaltam.

-Tényleg????

-Hááát...

5 Positives of Getting Old-A Fun Look at the Joys of Aging - Misterio Press

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr7916693572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása