Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

grrrr

2021. március 30. - sengas

-Hogy az a kibaszott kurva anyja ennek a geci szekrényajtónak...hogy miért nincs ez soha elhúzva!

-Úúú, az én kis tűzrőlpattant ferencvárosi galambom! Mi a probléma?

-Az, hogy az én kibebaszottul rendetlen óbudai pasim már megint nem húzta el azt a keresztbekúrt szekrényajtót, és már megint beleütközött az én ajtóm!

-Gyere ide, virágos tubicám! 

-Grrr.

-Na gyere ide gyönyörűségem!

-Wáááááá ne cukiskodj már, mert felrobbanok!

-Dehát nem tagadhatom meg önmagam!

-Én se, hogy rohadna meg minden férfi, aki egy nő életét keseríti a rendetlenségével,mintha ólban nevelkednétek basszátokmeg!

-De nekem anyu direkt megtanította ezeket! Még mondta is, hogy azért kell az ilyesmit megtanulni, hogy nehogy majd a leendő feleségem őt szidja utólag, hogy rendetlen férfit nevelt!

-Na még szerencse, hogy a fizika jobban megragadt az agyadban...És én nem is a kedves édesanyádat szidom, hanem téged. Dehát kellett nekem egy férfit hazahozni...

-....

-Megmondta szegény nagymamám is, hogy amilyen virágot szakítasz, olyat szagolsz...

-Nagymamád nagyon költői asszony volt! Ő is olyan választékosan káromkodott, mint te?

-Na most meg ne hízelegj már!

-De mikor olyan jó hallgatni!

-Szivi, ne idegesíts.

-Dehát tudom, hogy rád lehet számítani, múltkor is a Picsa koncerten megmentetted az életemet, mert tudsz a punkokkal kommunikálni...beszéled a nyelvüket...

-TE MOST LEPROLIZTÁL?

-Baba, én imádlak!

-Ehh. Na mindegy, majd megbeszélem a pszichológusommal. 

-Mármint mit??? 

-Hogy milyen megterhelő egy férfival együtt élni.

-Ó.

-Egyszer már mondtam neki. 

-És mit reagált?

-Láttam a könnyeket a szemében, és közben próbált nem röhögni. 

Itt a bizonyíték, hogy már az ősember is búvárkodott

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1116344106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása