Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

hétfő esti gonoszkodás

2021. május 10. - sengas

[ő tereget, közben telefonon, fülhallgatóval hallgat valamit, én youtube videóra jógázom, kiabálunk egymásnak a szoba és a fürdő között]

-Mit hallgatsz, bébi?

-Bolgár urat.

-Na persze, mi mást is hallgathatnál...

-Őt már nagyon régóta hallgatom...régebb óta, minthogy téged megismertelek.

-Ööö és ezzel mit akarsz mondani?

-Hát, izé. Hogy a KlubRádió fontos?

-Ehhe.

-Cica, te már befejezted a jógát?

-Igen, éppen most.

-De még mindig hallom a jógaoktató hangját.

-Ja igen, de ez már egy új videó. Mert szeretném még nézni...

-Nem lehetne, hogy inkább engem nézegess?

-Jajj ne hülyülj már, nem a jógaoktató srácot, hanem hogy ez egy új videó kezdőknek, és akkor lehet,hogy felváltva csinálnám...

-De ne csináld felváltva! Csak velem csináld,vele ne!

-Hehhe, most tuti nem a jógára gondolsz.

-Dehogy gondolok a jógára.

-Mert nem vagy hozzá elég laza?

-Na ez már tényleg sok, hányszor rúgsz még ma belém?

-Bolgár úr nem tenne ilyet, fogadok.

-Hát nem, ő egy decens, balos úriember, ezért hallgatom már ősidők óta!

-És megveszed az erotikus regényét?

-NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

-Ami van neki?

-Neee....

-Sőt, már folytatása is megjelent?

-Kérlek, ne.

-Én egyszer beleolvastam...

-Neeee.

-Könyvesboltban...

-Kérlek, hagyd abba.

-És gusztustalan volt.

-...........

-Csak ennyit akartam közölni. Nem akartam ledönteni a bálványodat, semmi ilyesmi, csak tényeket ismertettem. 

-Annyira gonosz vagy! Biztos belédbújt a jógadémon!

Bolgár György: Vágy (Ulpius-ház Könyvkiadó Bt., 2003) - antikvarium.hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1016528412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása