Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

vasárnap este

2021. február 28. - sengas

[főzős műsort nézünk]

-Szivi, te ennél békát?

-Hát...annak mely részét szokták megenni?

-A combját.

-Á. Hát én, ha tehetném, a csirke combját sem enném meg. A kocka alakú hús híve vagyok.

-................

-De...

-Igen?

-De most szerinted én puhány vagyok, mert nem eszem cupákokat?

-Mi???

-Hát hogy most a szemedben én már nem vagyok igazi férfi, mert nem eszem cupákot?

-Mi???

-Hát hogy nem gondolod -e, hogy az nem férfias, aki nem eszik békát.

-Öööö, nem. Szerintem attól férfi egy férfi, ha úgy bánik a nőjével, mint egy királynővel.

-Ó. Hát ez nálunk megvan.

-Khmm.

-Tessék?

-Ma például orrbavertél, és megnézettél velem egy filmet, amiben fenékborotválásról volt szó.

-Nade az az egyik kedvenc sorozatomban van, az orrbaverés meg csak véletlen volt.

-Mint anno az,hogy rámejtetted a kapát?

-Igen.

-Meg amikor áthúztad a lábamon a franciaágyat?

-Igen. De figyu...

-Igen? 

-Akkor most pluszpont járna, ha békát ennék?

-Ööö, nem.

-De akkor miért kérdezted meg? Mármint hogy ennék -e? Ha nem is elvárás, és nem is jár érte pluszpont?

-Mert érdekelt, ennél -e.

-Már miért ennék???Békák – Wikipédia

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8116443740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása