Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

férfiak...

2021. február 20. - sengas

[a hátán ülök, masszírozom]

-Te figyu bébi, neked nem tűnt fel, hogy az alá a kép alá, ahol olyan mókás a hajad, csak pasik kommentelnek?

-Hm, nem, tényleg csak pasik?

-Igen.

-Hát ez érdekes. Vajon mi lehet az oka? Hogy a nők mind elaléltak a szépségemtől?

-Szerintem igen, és azt is hozzátenném, hogy nagyon örülök,hogy nincs gond az önképeddel.

-Hát igen, tényleg nincs.

-Neked nem kell majd a pandémia után hyaluronsavas feltöltés, mint ahogy én tervezem.

-De, itt a szemem alatt kicsit megereszkedett.

-Figyu! Eszembe jutott valami! Nem lenne kedved közös...

-Közösülni? Hát dehogynem, majd utána befejezzük a masszázst!

-Bébi....én közös arctornára gondoltam, azzal talán megúszhatnánk a hyaluronsavat, ha rendszeresen csinálnánk.

-A szexet?

-Édeske, én értem,hogy jön a tavasz meg minden, de légyszi legalább egy percre vonatkoztass el, hogy néha tudjunk másról beszélgetni...

-Dehát te kezdted!!!

-MIIIIIIIIIII?

-Azt mondtad, hogy KÖZÖS!!!

 Képtalálatok a következőre: tavasz virágzó fák

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr7816434018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása