Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

sapkahiány

2021. január 15. - sengas

-Szivi, kéne kezdeni valamit ezzel a sapka dologgal...

-Miért, mi a gond?

-Hogy nem tudtam ma lemenni sétálni a Lombikkal, mert te vitted el A sapkát. 

-Mi?? Még mindig nem találtad meg valamelyik másikat?

-Nem, és mivelhogy kettőnknek van egy sapkája, korlátozódik a mozgásszabadságom.

-Ó. A fehéret sem találtad meg?

-Nem.

-És az arénásat?

-Nem, de azt hiába is találnám, mert már egyikünk fejére sem jönne rá a sok hajtól. Nekem csak a kontyom tetején fityegne, a te hajkoronád meg levetné magáról. 

-Dehát nemrég még rám jött.

-Igen, de már egy hónapja is egy álruhás ultraortodoxnak néztél ki benne, a kis göndör fürtjeid mintha egy nagyméretű sábeszdekli alól bondorodtak volna ki. Szexi volt, nem mondom, de már tuti nem menne rád.

-Nade ez így nem jó. Hogy a te sapkádban járok.

-Hát bébi, az direkt olyan, hogy aláférjen a nagy haj, bár nem gondoltam, hogy egyszer majd neked is spéci fazonra lesz szükséged...dehát ez a kurva vírus nem hagy fodrászhoz menni...

-Nade nem járhatunk ketten egy sapkában. Mi lesz, ha egyszerre akarjuk elhagyni az alaptábort???

-Hát igen, ez egy valós probléma, bár mondjuk én jól elvagyok itt bent.

-Ugyanakkor baseball sapkát sem hordhatok.

-Mert nem melegítene eléggé?

-Úgy néznék ki benne, mint egy zsidó Magnum. 

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr2216391410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása