Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

esti évődés

2020. december 17. - sengas

-Szivi, nézhetjük a Kézműves Karácsonyt?

-Ehhh.

-Naaa, te úgyis a laptopodon a csúnya keresztény bácsikat nézed...már akartam is mondani, hogy ami sok az sok...

-Jó, de egész héten nem jutottam hozzá.

-MIHEZ??? 0-24-ben a kereszténységet aprítod...

-Jó de már egy hete meg akartam nézni a Németh Sándort, de annyi minden érdekesebb volt...

-Hát nagyjából minden más érdekesebb, mint ő. Na akkor nézzük a Kézműves Karácsonyt.

-Ehh.

[odakapcsolok, épp egy csajt mutatnak be, aki karvastagságú óriás kötőtűkkel, karvastagságú "fonalból" köt]

-Úúúúúristen, de idegesítő...

-Micsoda?

-Hát hogy ezeket az úgynevezett takarókat ki sem lehet mosni. Nem is fonalból köt, hanem nemezgyapjúból, az azonnal összenemezelődik...

-Tényleg?

-Igen, ez nem kézműves, hanem egy kontár. Egy baromi nagy, használhatatlan porfogót alkot épp, amitől telemegy szösszel minden testnyílása a delikvensnek...

-Nemár....de lehet, hogy ezek csak dísztárgyak, nem?

-TAKARÓK!

-Uhhh...azt hittem, azt fogod mondani, hogy takarodjak a kötős kontárkurvámhoz...

-MI????? Miért mondanék ilyet????

-Hát azt én nem tudom, de olyan csúnyán néztél, és elkezdted mondani, hogy taka...

-De édesem...

-Jó, de nekem már lepergett a lelki szemeim előtt, hogy kijárási tilalom ide vagy oda, ma valahol máshol kell aludnom...

-Szivi...

-Mondjuk a takarósribim legalább adná azt a bazivastag takarót, tuti nem fáznék...

-Hát te tiszta hülye vagy :DDD

-Vaaaagy bekéredzkednék a földszinten a százéves banyához, aki mindenkit gyűlöl, de rám mindig mosolyog.

-Khmmm ribanc.

-Tessék????

-Semmisemmi, csak azt ugye tudod, hogy ha bekéredzkedsz egy idősebb személyhez, mert nincs hol aludnod, akkor azzal általában dugni kell? 

-Mi???

-Ezt minden lány tudja. És az ilyen szép fiúknak sem ártana tudniuk.

-Nem maradhatnék mégis itthon? Az a kötős csaj nyilvánvalóan nem kézműves, csak egy kontár. Abból is a rosszabbik fajta, fujjj, utálom az ilyet!

-Ehhe. Na jó, maradhatsz, de akkor mostmár szépen csendben nézzük a Kézműves Karácsonyt, vagyis én megpróbálom még egy idegroham nélkül végignézni, te menj a Németh Sándorhoz, tőle még mindig kevésbé féltelek, mint a földszinti banyától.

-Jajj cica, én tudok magamra vigyázni. Ne aggódj, csak azért szoktam visszamosolyogni, hogy építsem a jószomszédi kapcsolatunkat.

-Szerintem csak hogy szükség esetén legyen hol aludnod...

-Dehogyis...és mástól nem is fogadnék el takarót, csak azt szeretem, amit te készítettél nekem! Mert szép, ki lehet mosni, és nem szöszöli össze a számat. Mert te nem vagy kontár, hanem egy igazi kézműves!

-Hm...hízelgéssel próbálkozol? Jó, folytasd, kérlek. 

Mi az? Óriás kötőtűvel készül, és most mindenki ilyet szeretne | Sokszínű  vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr1616348928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása