Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

Reggelünk

2021. február 04. - sengas

[ébredezünk]

-Szivi, képzeld el, az uncsitesóm azt mesélte, hogy még mindig nem tért vissza a szaglása a vírus után. És most ugye ismerkedik azzal a sráccal,és nem tudja eldönteni, tetszik -e neki, és szerinte lehet, hogy ez a szagláshiány miatt van.

-Hm, ez érdekes.

-Igen, szerintem is, bár erős szagokat meg ízeket már érez, szóval ha ultrabüdös lenne a srác, arról már tudnánk.

-Hm, írhatnánk ebből egy novellát. Hogy azért hal ki az emberiség, mert egy mutáció miatt elmegy a népek szaglása, és már nem vonzódnak egymáshoz, és nem is akarnak szexezni...

-Hú, ez jó ötlet, na gyere, reggelizzünk.

[elkezdünk reggelit készíteni]

-Szivi, nincs felvágott!

-Dehogynincs.

-De baba, nincs. Nincs sehol a hűtőben.

-De, igen. 

-Figyelj cica, de most komolyan. Tudom, hogy elég gyakran bénázok a kaják megtalálásával, amikor nagyon is ott vannak, de most tényleg halálbiztos, hogy nincs.

[én,oda sem nézve]

-Alsó polc, jobbszél, elöl.

-Ööö...

-Ott van?

-Igen........De...ezt én nem értem.

-Semmi baj, szerelmem. Nem lehetsz mindenben olyan szuper.

-Dehát ott volt!

-Igen.

-Végig, amíg kerestem.

-Igen.

-És én NEM LÁTTAM!

-Semmi baj, drága. Az előbb például, amikor lehajoltál a mosogatógéphez, nagyon szexi voltál.

-Jó, de mit ér, ha formás a popóm, azonban vak vagyok?

-Hát azért ugye...

-Most úgy beszélsz rólam, mint egy darab húsról. JÉZUSOM!!!!

-Mivan???

-Csak nem villantottam kőművesdekoltázst??????

-De, elég komolyat.

-Uramisten, ez olyan megalázó...Micsoda reggel...De még szeretsz?

-Úgyérted, annak ellenére, hogy van feneked?

-Ehhe.

-De azért ez tényleg fura, hogy a férfiak milyen bénák a hűtőben keresgélésben. És most ne gyere nekem azzal, hogy mert ti vadásztátok le a mamutot, mi meg gyűjtögettük meg tároltuk a bogyókat...

-Nem, szerintem más az oka.

-???

-Másmilyen felvágottra számítottam.

-Jaaa, és ezt nem azonosította az elméd felvágottként, ámbár láttad?

-Igen, ez történhetett. Egyformának kéne lenniük.

-Hát szivi...

-Hm, vagy lehet, hogy fejlesztek egy deeplearning algoritmust, ami segít szegény férfiaknak megtalálni a bogyógyűjtögetők által fura helyekre tett ételeket a hűtőben...

-HOGY MI???

-Hát csak végigpásztázza a fickó a telefonnal a hűtőt, és akkor mondjuk hangosan megnevezi az app a dolgot, amit éppen leolvas...

-Szivi, én nem akarlak megbántani, meg ez amúgy egy tök kreatív ötlet, de ez tényleg inkább vakoknak lenne hasznos.

-Meg férfiaknak.

-De mi lenne, ha inkább kinyitnátok a szemeteket?

-Bébi ez most fájt.

-Oké, igaz, bocsi, akkor fejlessz appot, de azt ne várd, hogy folyton pont ugyanolyan felvágottat gyűjtögessek.

-Jójó, nem akartam rád nyomást helyezni.

-Na és akkor azt még nem is meséltem, hogy az a tanár, aki összevissza jegyeket írt be nekünk, küldött egy álbocsánatkérő levelet.

-Mit???

-Hát egy emailt az évfolyamnak, amiben azt írja, "sajnálja, hogy ÍGY ALAKULT".

-Szerintem ezzel azt akarja mondani, hogy...

-Bébi, ezzel azt akarja mondani, hogy nem az ő hibája, pedig de.

-De nem, mert ő, a maga kocka nyelvén azt közli, hogy...

-Na édeske, nehogy most nekem elkezdj kockából magyarra fordítani...

-Mert te magad is profi szinkrontolmács vagy?

-Hát nem is bogyógyűjtögető.

Képtalálatok a következőre: gatherer women

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr5316415400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása