Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

Szombat reggel

2020. szeptember 12. - sengas

[híreket olvasgatunk]

-Szivi, képzeld, most olvasom, hogy az alligátorok immunisak a kígyóméregre! Van valami a vérükben, ami semlegesíti.

-Igen, és elképesztő immunrendszerük van, gyakorlatilag semmi nem képes őket megfertőzni, mert ugye ott élnek abban a koszos vízben, és tulajdonképpen víz alatt rothasztott állati tetemekkel táplálkoznak, és hát hozzászoktak, és...

[elkezdem bepakolni a mosogatógépet]

-Bocs szivi, de nálad van valami mosogatnivaló?

-Nincs.

-De, ott látom a kulacsodat.

-De nem.

-De szivi, ott van a polcon...

-Jó de azt még nem kell elmosogatni.

-De.

[magához öleli a kulacsot, mint egy kisbabát)

-Nem adom!

-De szivi, egy hete abból iszol...

-Jó, de a fantásüvegemet is kidobtad...

-Bébi, még a nyaralás előtt bontottuk fel azt a fantát, vagy egy hónapja használtad már mosogatás nélkül...

[még mindig szorosan átölelve tartja a kulacsot]

-Igen, de mielőtt megismerkedtünk, akár fél évig is használtam egyet!

-De jó! Csoda, hogy nem haltál bele valami leprába...mondjuk, így legalább megedződtél, mint az alligátorok.

-Ehhe. Nagyon vicces vagy. De a kulacsot NEM ADOM!

-Jó, már úgyis megtelt az én drágaságom.

-Cica...

-Akit úgy imádok, mert tökéletesen elmosogat helyettem!

-Cica...

-És ő lehetővé teszi nekem a nyugodt, baktériummentes étkezést!

-Cica, ne froclizz. Nem imádhatsz így egy tárgyat. A mosogatógép nem egy ember.

-Mondod te, aki percek óta úgy tartod a kolerás kulacsodat, mint egy újszülöttet...pedig csak el akarjuk mosogatni, én, és az én drágám!

-Cica, ne nevezd már drágádnak! Nem egy ember!

-Mondod te, aki 0/24-ben ÉRZŐ robotokról meg szomorú űrlényekről szóló filmeket nézetsz velem!!!

-Cica, nyugodjunk meg. Csak arra kérlek, hogy ne nevezd a mosogatógépet drágádnak, mert ez nekem rosszul esik.

-Én meg csak arra, hogy ne tenyéssz biológiai fegyvereket a kulacsodban!

-Jó, odaadom, de akkor ne nevezd drágádnak. Olyan érzetet kelt, mintha szerelmes lennél belé!

-Hát...azt azért nem. De ha lehetne, valószínűleg szexelnék vele.

Kulacs 100-as, gyorsmenetes kupakkal, túrázáshoz, 0,8 l, műanyag (tritán)  QUECHUA...

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr116198596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása