Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

Elhatárolódunk sajátmagunktól

2020. szeptember 05. - sengas

[jövünk kifelé a strandról, belefutunk abba a 3 lányba, akiket már tegnap is láttunk; és nem tudtuk eldönteni, hogy a legénybúcsús társasággal jöttek -e, vagy csak úgy magukban]

-Szivi!!! Ezek külön vannak...

-Hát nagyon úgy tűnik. 

-De....de...ez lehetetlen. Hát tudod,hogy tegnap mennyit viaskodtam magammal...

-Tudom. Részletesen elmesélted.

-De...FOLYAMATOSAN BÁMULTÁK a legénybúcsús seggfejeket...

-Igen, mondtad.

-De MIÉRT???

-Hát...

-De most komolyan. Ordenárék voltak, még csak nem is valódi, hanem műmacsók, hát megijedtek a hattyútól!!! Gusztustalanul röhögtek, bebasztak, és nagyon, de nagyon szarul néztek ki. Nekem komoly energiáimba került, hogy amíg te úszol, én meg kint olvasok, addig még csak véletlenül se nézzek rájuk...Ez a három csaj meg bámulta őket...kénytelen voltam arra a nagyon valószerűtlen következtetésre jutni, hogy velük jöttek, mert ha idegenek, minek nézték volna őket???

-Hát...lehet,hogy van egy olyan női generáció, akik bukik erre.

-DE MIÉRT???

-Nem tudom, talán ők látnak valamit a 24 évesen aputestű műmacsókban...talán a pénz és az intelligencia képzetét társítják hozzájuk, holott csak olyan nagyon informatikusok, bár lehet, hogy ezzel együtt is jó partinak számítanak...

-Ööö, te most leszóltad a kockatársaidat?

-Jajj bébi, hát többféle kocka van. Először is vannak azok, akik okosak, sikeresek, csak hát egy kicsit talán szociális helyzetekben nem annyira jók, ilyen vagyok például én. Aztán vannak, akik okosak, kevésbé sikeresek, és a szociális skilljeik sem túl jók; aztán azok, akik nem is annyira okosak, sem nem sikeresek, egyszerűen csak nagyon furán kockák. Na és általában ők szokták azt gondolni, hogy az ilyen erőltetetten férfias viselkedéssel majd beilleszkednek, pláne becsajoznak,de attól csak még furábbnak tűnnek, sőt, az egész taktika sántít, mivel ugye elsősorban hozzájuk hasonlókkal barátkoznak, köztük meg aztán senki nem tudja, hogy is kéne normálisan viselkedni, nekem elhiheted...dehát mint már mondtam, ők ugye nem túl okosak...

-Uhhh....remélem szivi, azért sterilizáltatni nem akarod őket???

-Dehogy!!! Sosem bántanék egy másik kockát! Amúgy is minek...hidd el, nem érdemes az ő génkészletük továbbörökítődése miatt aggódni. 

dorknerdgeek

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr6816191330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása