Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

A reggeli banánomról

2020. szeptember 03. - sengas

[még mindig nyaralunk, ülünk a teraszon, szorosan egymás mellett, reggelizünk.Én müzlit eszem, banánt szeletelek bele a kanalammal, a fél, még fel nem használt banánt a keresztbetett lábamon egyensúlyozom.Az események úgy alakulnak,hogy elkezdünk smacizni.Amikor megfogja a lábam, és majdnem leveri róla a banánt, érzem,hogy lefagy.Szétrebbenünk.]

-Jajj, a banánom!!!

-Öööö....nade....

-Bocs, bébi, erre nem számítottál, ugye?

-Öööö...hát...

-Jó, csak megijedtem,hogy levered,mikor olyan éhes vagyok! De megértem. Ez nem olyasmi, amire számítani lehet.

-Hát valóban meglepett kicsit, hogy így lassan hat év után tapintom meg először a combpéniszedet.

-Na.............................

-Hát de cica...

-Szivi....ne idézd fel a traumát, amikor kapcsolatunk hajnalán egy társaságban azzal vicceltem, hogy nemrég operáltattam át magam, és te erre azt reagáltad: "Tényleg???"...

-Cica, az száz éve volt...Tudom,hogy nő vagy!

-De akkor miért mondtad hogy combpénisz...

-Hát már ne is haragudj, de ha az ember témázgatás közben rámarkol valakinek a combjára, és ott egy hengeres, félig kemény, félig puha dolgot tapint, adódik a következtetés, hogy.....

-DE ISMERED A TESTEM MINDEN RÉSZLETÉT!!! 6 éve minden nap tapizol, mit gondolsz, eddig hol rejtegettem??? És könyörgöm, ne mondd ki többször...

-Azt, hogy combpénisz?

-Amúgy is inkább a térdem körül van.

-Jó. Akkor reggelizzünk tovább.

-Okés.

..............

-Ööö, cica, de egyébként miért nem az asztalon tartod a maradék banánt? Miért a térdcombodon egyensúlyozod?

-Szerinted?

-Hm. Talán mert nem elég tiszta az asztalterítő?

-Na azért mégiscsak van nyoma, hogy több, mint 5 éve együtt élünk...

-Öööö és a combtérded tisztább?

-Inkább bent fejezem be a reggelimet.

[elindulok befelé a házba]

-Cica, a tudodmid kintmaradt!

Fogadjunk, hogy rászoksz az óvszerre! 9 extra a rendeltetésszerű  használaton kívül | Mind1?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr616187728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása