Élet az én csodás, kocka pasimmal

Élet az én csodás, kocka pasimmal

krízis

2020. szeptember 17. - sengas

-Cica! Gyere segíts légyszi!

-Okés, és miben?

-Hát hogy bejelölt egy csaj.

-Igen.

-És hogy én értem félre, vagy tényleg flörtöl velem, bár szerintem inkább csak kedves.

-Hogy micsoda???

-Hát olyan furákat ír, de tudod, nekem ez nem szokott feltűnni, csak mindig te mondod utólag, hogy valaki kacérkodott velem.

-Jó, mutasd. MOST. Ha már te is kezded gyanítani, akkor ez nagyon durva lehet...

-Okés, itt van.

[elkezdjük görgetni]

-Na, mit gondolsz?

-..................

-Mi a véleményed?

-...................

-Most akkor szerinted flörtöl?

-...................

-Cica, mondj már valamit. Félelmetesen nézel.

-Hát...

-Igen?

-Abból, hogy azzal nyit, hogy szokta figyelni, amiket megosztasz, és, idézem, "hmmmm"; valamint hogy kurvásannézős képet küldött, egyáltalán, hogy a második üzenete egy szelfi volt, és a végén a szivecskék...én arra következtetnék, hogy...

-...hogy fel akar engem szedni???

-Hogy egy ordas nagy ribanc.

-De hogy mondhatsz ilyet egy nőtársadra?

-Szivi, aki ráhajt a pasimra, az kiiratkozik a sisterhoodból, sajnálom, ez van. Nem is értem, ezt hogy képzeli, hát kint van a faladon, hogy 5 éve kapcsolatban vagy.

-De talán már ráduntam.

-HOGY MI A FASZ?????

-Jajjmár, nem úgy értettem, szóval hogy ő gondolhatja, hogy ez a helyzet.

-.........................

-Cica.....

-.........................

-Jó, bocs, hülyeség volt, hogy megmutattam.

-JOBBAN SZERETTED VOLNA ELTITKOLNI???

-Ööö nem, dehogy. És egyébként egy ilyen helyzetben te számíthatsz a nőtársaidra a feldolgozásban?

-Mármint hogy a barátnőim segítenek -e lenyomozni és utána elásni? Egészen biztosan. Én is megtenném értük.

-Ja nem, én a pszichés feldolgozásra gondoltam, nem a húsiparira.

-Ehhe. Hát mondjuk megértem, nem csak szép és hiperintelligens vagy, hanem még vicces is...Én is rádhajtanék.

-Alig várom! Addig is megyek olvasni.

[elmélyed az újságban]

-Szivi.

-Hm?

-Most a csaj jár a fejedben???

-Nem. A novák katalin.

What REALLY Happens When Women Fight Over a Man – Truly Sylvia

A bejegyzés trackback címe:

https://afizikusborotvaja.blog.hu/api/trackback/id/tr8516204936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása